Új a cikk marketing? Ezek a tippek segíthetnek!

A legtöbb ember nem akar milliárdos lenni. Gazdagnak lenni nagyszerű lenne, de kezdje azzal, hogy minden igényét kielégíti. Csak biztonságban és anyagilag kényelmesek akarunk lenni. A cikkírás segíthet vállalkozásának sikeressé válni. Olvasson tovább, hogy többet tudjon meg.

Írjon olyan cikkeket, amelyek a cégéhez kapcsolódnak. Minél nagyobb expozíciót kap, annál nagyobb az esélye, hogy több áramlást ér el a weboldalára, ezért használja a cikkírást az Ön által kínált termékek és szolgáltatások leírására. Ez oktatja az ügyfeleit a vállalatának sajátosságairól, miközben több forgalmat eredményez a weboldalán.

Győződjön meg róla, hogy cikkei tükrözik Önt mint írót. Ha így teszel, olyan cikked lesz, amely sokkal vonzóbb az olvasók számára. Mindig az igazságot kínálja, és tegye ezt az Ön egyedi hangján. Célzott olvasói sokkal nagyobb valószínűséggel látogatnak majd el újra.

Győződjön meg róla, hogy a cikke hasznos és pontos. Ellenőrizze az információit, mielőtt elküldi a cikkét. Nem akar elavult vagy helytelen információkat közzétenni, különben azt kockáztatja, hogy elveszíti a megbízhatóságot és a hitelességet. Az érvénytelen információk kulcsfontosságúak, amelyek leginkább a rossz hírű cikk könyvtárakban közzétett cikkekben fordulnak elő.

Szabaduljon meg a szócikkszámláló szoftvertől. Az írásodat az alapos magyarázatokra és információkra összpontosítson, és csak az ön által legfontosabbnak tartott tartalmakat vegye bele. Ha a cikke hosszabb vagy rövidebb, mint eredetileg tervezett, az megengedhető. Tartsa a tartalmat nehézkesnek, és a szócikkek száma nem fog annyira számítani.

Minden cikkedben, amit ír, adjon hozzá legalább egy olyan információt, amelyet az olvasó azonnal tud használni. Akár egy aktuális üzletet említ, akár egy gyors számítógépes javítást tanít meg nekik, ha van valami, ami azonnal segít rögzíteni a fogyasztók azonnali kielégítés iránti vágyát. Ha ezt minden egyes cikknél megteszi, az olvasók biztosan visszatérnek.

Ügyeljen arra, hogy minden cikkhez új forrásdobozt készítsen, és variálja a linkeket. Fontos, hogy legyenek visszautaló hivatkozásai azokra az oldalakra, amelyeket népszerűsíteni szeretne. Ha cikkeit könyvtárakba küldi be, a forrásdoboz rendkívül fontos. Ha bloghálózatokba küldi cikkeit, a horgonyszöveges linkek a legfontosabbak. Ha minden cikkéhez ugyanazokat a forrásdobozokat és visszautalásokat használja, akkor azok nem fognak egyedinek tűnni a keresőmotorok számára.

Tehát megírta és feltöltötte a cikket a könyvtárakba. Mi a következő teendő? Próbáljon meg naponta néhányszor tweetelni a cikkéről. Válassz ki néhány kisebb részletet a tweeteléshez, és győződjön meg róla, hogy egyértelműen a választott témára vonatkoznak. Ezzel felkeltheti követői érdeklődését, és elkezdhet forgalmat építeni a cikkre.

Érdemes ellentmondásos téma módjára tárgyalni, ha fel akarja lendíteni a tartalmait. Az emberek vonzódnak az ellentmondásos témákhoz, és szeretnék majd elmondani a véleményüket a témával kapcsolatban. Ez növeli a webhelye által kapott forgalmat, és nagyszerű lesz a marketing szempontjából. Ez egy gyors és egyszerű módja annak, hogy eredményeket lásson.

A legtöbb ember örülne, ha lenne egy további bevételi forrás. Ha valóban a víz fölé akarja emelni a fejét, és úgy is akarja tartani, figyeljen a cikk marketing tippjeire ebben a cikkben, és dolgozzon azon, hogy ezeket akcióba léptesse.