Ismerje meg a titkot webshop cikk olvasásával ezeket a tippeket használva

Ez a cikk néhány alapvető iránymutatást ad a webshop cikk megkezdéséhez, az előnyök learatásához és az ideális terjesztők kiválasztásához.

Ha a cikkeket pörgetni akarja, ne szoftvert használjon. A cikkpörgető szoftverek gyakran nevetséges eredményeket produkálnak, és arra késztetik a webszörfösöket, hogy csak a vállukat vonogassák és továbbkattintsanak. Az emberi "pörgetők" ezzel szemben nem csak a tartalom átírásában jobbak, hogy elkerüljék a keresőmotorok duplikált tartalmakra vonatkozó büntetéseit, de olyan átírásokat is képesek létrehozni, amelyek kissé eltérő hangvételűek, és amelyek közül egy vagy több konverziót is eredményezhet, mint a többi (ezt A/B teszteléssel derítheti ki, ha a pörgetéseket egymás ellenében teszteli).

Alkalmazzon RSS feedet a webshop cikk stratégiájában. Az RSS a tartalomterjesztés automatizálásának egyik módja. Az RSS-feed a tartalmat (azaz a cikkeket) azonnal eljuttatja az előfizetőkhöz, amint Ön közzéteszi azt. Az RSS egy etikus opt-in rendszer, amely nem minősül spamnek, mivel a felhasználóknak kifejezetten fel kell iratkozniuk, és bármikor lemondhatnak róla.

Annyi cikket küldjön be, amennyit csak képes megírni. A hálózaton való következetes blogolás növeli a rangsorolást és a cikkei érvényességét. Ha egy kulcsszót szeretne népszerűsíteni, akkor sok olyan cikket kell beküldenie, amelyek tartalmazzák azt. Küldjön be több cikket könyvtárakba és bloghálózatokba, ha egy népszerű kulcsszót használ. Ha magas rangsorolásra vágyik, legalább 50 alkalommal tegyen közzé blogokban.

 Cikkeket küld be, hogy az emberek olvassák, akkor emberekkel kell megíratnia őket. Nem létezik olyan gépezet, amely úgy tud prózát írni, hogy az ne legyen nyilvánvalóan mesterséges. Legyen profi, és tisztelje leendő ügyfeleit azzal, hogy embereket bíz meg a cikkei átfogalmazásával. Ha jó írókat kér fel, friss nézőpontokat és egyedi tartalmat kap, amit semmilyen szoftverrel nem tudna megszerezni.

Amikor először kezd hirdetéseket írni, nagyszerű, ha úgy írja őket, mintha cikket írna. Ennek az az oka, hogy az emberek azonnal tovább állnak, ha hirdetéseket látnak, és sokkal nyitottabbak a történetek olvasására. Mire befejezik a történetet, már látják, hogy az egy hirdetés, és nagyobb valószínűséggel veszik meg, amit elad.

Ügyeljen arra, hogy olyan témát válasszon, amelyben vagy van tapasztalata, vagy sokat tud róla. Az olvasók átlátnak mindenkin, ha nem képzett az adott témában. Írjon minőségi tartalmat, ha le akarja nyűgözni az olvasókat, ami segít a hatékony marketingben.

Valószínűleg több kérdése lesz, mint amennyire választ talál, amikor elkezdi a webshop cikket. Amint megtanulja az alapokat, lehull a lepel, és elkezd sok mindenre magától rájönni mások segítsége nélkül.

 A szövegnek tartalmaznia kell a kulcsszavakat, és az olvasót mindig az eredeti cikkhez vagy bloghoz kell irányítania. Az ezekben lévő szöveg segít megerősíteni a kulcsszavát, és arra ösztönzi az embereket, hogy több információt lássanak, növelve az oldalmegtekintéseit.

Használjon sok különböző cikket tartalmazó könyvtárakat. Tegye fel eredeti cikkét először a legjobb könyvtároldalra. Ekkor küldje be ugyanannak a cikknek az újraindított változatát egy másik cikkkönyvtárba. Ez biztosítja az egyedi tartalmat, ahol minden egyes cikk, amit kitesz, egyedi, és olyanok, amelyek jobb eredményeket generálnak a főbb keresőmotorokban.

Számos online forrás áll az Ön rendelkezésére, és különböző nézőpontok állnak rendelkezésre a legjobb módszerrel kapcsolatban. Ezek a tippek értékes információforrásként segítenek.