Hajtsa előre az üzleti vállalkozást ezekkel a kritikus közösségi média marketing tippekkel

A közösségi média marketing nagyon népszerű, de ez egy meglehetősen új stratégia. Érthető, ha nem tudja, hogyan kezdje el használni. Valószínű, hogy más, régebbi marketing módszerekhez szokott. Lényegében azonban nem különbözik más marketingtechnikáktól; semmi sem akadályozza meg abban, hogy kihasználja a közösségi média marketingben rejlő potenciált. Olvasson tovább és találjon néhány nagyszerű tanácsot, amely segítséget nyújt Önnek ebben!

Annak érdekében, hogy egy új vállalkozás megszokja a közösségi média marketingjét, kicsiben kell kezdenie. Ha kicsiben kezded, akkor lehetőséged lesz megcélozni azokat az ügyfeleket, akik az Ön által eladott termékeket szeretnék megvásárolni. Eleinte nem szeretné túl sok helyen népszerűsíteni webhelyét, mert tudnia kell, hogy mi működik és mi nem.

Kérjen egy népszerű bloggert, hogy írjon a webhelyére, vagy vendégblogozhat máshol. Akárhogy is, nő az olvasóközönség. Ha a vendégblogot használja technikaként, győződjön meg arról, hogy vissza is linkel a webhelyére. A labda gurulását azzal kezdheti, hogy elsőként felajánlja nekik a webhelyre mutató linket. A blog követői nagy valószínűséggel megnézik az Ön webhelyét is.

Amikor elkezd egy közösségi média marketing kampányt, hagyjon teret próbára és hibára. A megcélzott közönségtől függően előfordulhat, hogy egyes dolgok, amelyek más vállalkozások számára hatékonyak, nem működnek az Ön számára. Figyelje, mi működik és nem működik, és szükség szerint változtasson. Ez megmutatja ügyfeleinek, hogy Ön is kapcsolódik az igényeikhez.

Gondosan válassza ki a friss tartalommal kapcsolatos részletet, amelyet a Facebook-on tesz közzé. Érdekes címsort vagy mondatot szeretne létrehozni az új tartalomról. Ha csábító, amit közzétesz, több követőt generál. Ezt azért teszi, mert azok, akik már követnek téged, vagy "megkedvelték" a Facebookon, hajlamosabbak lesznek megosztani a linket barátaikkal.

Ismerje meg a közösségi oldalakon történő közzétételi mintákat. A forgalom csúcspontja sok ilyen helyszínen reggel 7 óra, délután 5 óra. és 10:00 és ezekben az időkben mindenképpen üzenjen valami újat. Ha több mint három alkalommal tesz közzé, győződjön meg arról, hogy valami egyedi és érdekes dolgot tesz közzé, de korlátozza a napi közzétételek teljes számát.

A YouTube hatalmas és aktív felhasználói bázissal rendelkezik, és Önnek részt kell vennie a sikeres közösségi média marketingben. A videók közzététele nagyszerű módja a felhasználók bevonásának, de a nagyobb közösség egészében is részt kell vennie. Ha megjegyzéseket tesz közzé, és más, az iparágához kapcsolódó videókról beszél, új felhasználókat vonz a profiljába.

A versenyek lebonyolítása vonzó jutalmakkal a közösségi média webhelyein, például a Facebookon és a Twitteren, hatékony módja annak, hogy pozitív nyilvánosságot érjen el vállalkozása számára. A közönség részvételének köszönhetően a közösségi média ösztönzi a híreket a versenyről. A versenynek érdekesnek és eredetinek kell lennie, valamint bele kell kötnie bármibe, amit történetesen elad. Például, ha egy hamarosan piacra kerülő termékhez logóra van szükség, tegye a designt nyílt verseny tárgyává.

A közösségi médiával történő marketing alapvetően ugyanaz, mint sok más marketing módszer, de vannak olyan jellemzők és jutalmak, amelyek egyedülállóak a közösségi médiában. Ha tippjeink segítségével segítséget nyújt a közösségi média marketing terén tett erőfeszítéseihez, akkor biztosan meg fogja találni, hogy az hatékony, nyereséges és érdemes. Ha jól csinálod, akkor a közösségi média marketinged még szórakoztatóvá is válhat!