A legfontosabb tippek és technikák a vállalkozás hírnevének javításához vagy javításához

Mint minden tapasztalt üzletember tanúsítja, a hírnév menedzselése az egyik legfontosabb készség, amelyet egy új vállalkozó elsajátíthat. A hosszantartó sikerhez elengedhetetlen annak tudása, hogyan alakítsák az ön észlelését. Az alábbi cikk hasznos tanácsokat kínál a folyamat elindításához az Ön számára.

Az ügyfelek bizalmának biztosítása érdekében kulcsfontosságú az őszinteség és az átláthatóság. Ne távolítsa el és ne próbálja leplezni a negatív bejegyzéseket a webhelyéről. Ezzel az ügyfelek számára úgy tűnhet, mintha figyelmen kívül hagyná aggályaikat, vagy egyszerűen nem törődne velük. Mindig legyen előzetes minden olyan problémával kapcsolatban, amellyel a vállalata szembesülhet.

Ha webhelye nem rangsorolódik az internetes keresés első oldalán, akkor ideje lenne befektetnie egy olyan cégbe, amely a keresőmotorok optimalizálására szakosodott. Ez a vállalat az Ön weboldalának minden egyes oldalát elolvassa, és kulcsszavakat épít be a SEO SEO gyakorlatának legújabb felhasználásával.

A vállalat negatív online tartalmának ellensúlyozásához vegye fel a kapcsolatot az alkotójával. Ha bármikor van negatív tartalom, amikor keresést végez a vállalatán, próbálja meg a lehető leghamarabb kapcsolatba lépni az ellenőr, blogger vagy bárki mással. Kérdezd meg tőlük, tehet-e valamit, hogy megváltoztassa a negatív hangulatukat pozitívra. Ha nem hajlandók erre, írjon egy megjegyzést (ha lehetséges) a történet oldalán.

Amikor nyilvánosan válaszol minden visszajelzésre, amelyet az ügyfél hagyott, győződjön meg róla, hogy név szerint szólítja meg őket. Az emberek tudni akarják, hogy a cégtulajdonosok magánszemélyként tekintenek rájuk, és nem egy nagyon nagy csoport részének. Nevük használata megadja nekik, amit akarnak.

Soha ne tegyen közzé hamis véleményeket és megjegyzéseket, amelyek pozitív megvilágításba helyeznék vállalkozását. Akár hiszed, akár nem, a legtöbb vásárló tudni fogja, mikor becsapják őket, és elveszíti az ön és a vállalata iránti bizalmát. Az ügyfelek megszerzése helyett elvesztheti őket.

Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módszer a vállalat hírnevének megerősítésére, ha jótékonysági cselekedeteket hajt végre a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadja közösségének, jó nyilvánosságot fog kapni, és lehetőséget ad arra is, hogy sok olyan emberrel beszélhessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.

Fontos, hogy szilárd üzleti színvonalat állítson be. Ez magában foglalja az integritást; neked kell elkövetned az esetleges hibákat. Az átláthatóság nagyban hozzájárul az erős hírnév kialakításához.

Amikor online negatív véleményre ad választ, próbáljon meg mindent megtenni, nem is említve a cég nevét. Minél több szerepel az oldalon, annál valószínűbb, hogy ez magasabb lesz a keresőmotorokban, ami hatalmas csapást jelent vállalkozásának hírnevére.

Legyen válogatott az interneten megosztott információkkal kapcsolatban. Használható ellened az úton. Legyen óvatos, függetlenül attól, hogy hány vagy kevés ember használja az Ön közösségi média fiókjait.

Vigyázzon arra, amit Ön és alkalmazottai mondanak online. Bármi, amit a Facebookon, a Twitteren vagy bárhol az interneten mondanak, örökké online maradhat. Győződjön meg arról, hogy vállalatánál érvényes a közösségi média irányelve. Az alkalmazottak hangja képviselheti a céget, ami lehet jó vagy rossz. Ezért fontos, hogy a kialakult közösségi média-politikának megfelelően járjanak el.

Lehetetlen vitatni azt az elképzelést, hogy szilárd hírnév nélkül a siker meglehetősen nehéznek bizonyulhat. A hírnév menedzselésének alapjainak elmulasztása bármelyik növekvő vállalkozás halálát okozhatja. A jó hír az, hogy a fenti tippekkel a kezedben útközben elkerülhetsz számos problémát.